Niche Piackutatás

 

A niche piacról röviden

Szekunder kutatást végzünk a legjobb kulcsszavak, piaci rések megtalálása érdekében.
Ezek a rések kisebb piacokat jelentenek, ezért elsődlegesen nem érdeke a multiknak kiszolgálni. Ilyenkor kerülnek előtérbe a egyéni- és kisvállalkozások, amelyek egy-egy jól behatárolt szegmensben kihasználhatják a lehetőségeket és profitra tehetnek szert egy adott termékkel vagy szolgáltatással. A kulcsszókutatás során felmérjük az egyes kulcsszavakban rejlő potenciált, valamint azokat az optimális keresési kifejezéseket, amelyekre a konkurencia nem helyez nagy hangsúlyt, de relevánsak a termékünk vagy szolgáltatásunk tekintetében.

PRÉMIUM ELEMZÉS

Kamatláb elemzés (prémium)
Közönség Elemzés (prémium)
Piaci érték (prémium)

AJÁNLÁSOK

Névjavaslatok (prémium)
Ajánlott tartalom (prémium)
Niche piacok pontszáma (prémium)

Az analízisről és statisztikáról

A statisztikák többsége nem csak a kulcsszóra vonatkozik, hanem maga a niche-t azaz a piaci rést részletezi.
A statisztikák csak egy megadott országból származnak.
Az érdeklődés időbeli összehasonlítását elvégezzük valamint a közönség érdeklődésének összehasonlítása és a piaci értékeket hasonlítjuk össze. Megvizsgáljuk az egyes niche piacok havi forgalmát és pontjait.

Végül kiegészítő tippeket is adunk, amelyek teljesen ingyenesek (általában tanácsadóra van szükség).
Amennyiben a tippeket megfelelően alkalmazzuk és gyorsan reagálunk a piaci igényekre az eredmények garantáltak.

A megbízásról

Vizsgált réspiacok száma: 3
Piaci rés típusa: Micro
Összesen 3 niche piacot dolgozunk ki és hasonlítunk össze. Részletezzük az organikus és fizetett konkurencia arányát valamint az átlagos egy kattintás után fizetett hirdetési költséget. Pontos leírást és statisztikát adunk a vizsgált szavakról és kifejezésekről valamint arról is, hogy egy egy kulcsszóval milyen pozíciót tudunk elérni és milyen erős konkurenciára számíthatunk.

 

 

 

Ha szeretnéd tudni, hogyan működik a teljes kutatás lépésről lépésre, lépj kapcsolatba velünk!

Adatkezelési tájékoztató

Fontos megjegyzések a szolgáltatásról


Pontosan a kérésnek megfelelően szállítjuk az eredményeket. A
z elemzések nagyon pontosak, de gyorsan változhatnak a jövőbeni fogyasztói igények függvényében. Adatainkat teljesen manuális kutatómunka során gyűjtjük össze. Többszöri revízió lehetséges, amennyiben további pontosítást szeretnél eszközölni.